imorgon smäller det!

SOMMARLOV IMORGON !

just nu är jag så glad att jag skulle kunna skrika o inte sluta hoppa av glädje! TJOHO!
kan ni fatta att det är sommarlov om bara några timmar?;) det har iallafall inte kommit in i mitt huvud än!

idag så har jag vart i skolan först, där skulle vi bara städa o sen kolla på fotboll, lärarna-eleverna i 9:an. ganska slappt, kom hem vid halv 12. hemma åt jag lite o sen kom olivia. vi tänkte ha lösnaglar imorgon så vi åkte till maxi ,men där märkte vi att vi inte hade råd, bara 4 kr till! efter en stund så tänkte vi att vi skiter i det och var på väg ut så såg vi tobbe o sprang ut till honom! vi fick 5 kr , tack tobbe;)
ja, så nu sitter jag här o försöker skriva med de lååååånga naglarna.....det går rätt trögt men vad fan, det ska gå!
(klickbara bilder)

vi hörs, kram emma






hihi lite av min klänning jag ska ha på avslutningen, mer får ni inte se förns imorgon;)

outfit: slitna tights från vero moda , långärmad från gina tricot, skorna är pernillas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0