jag vill ha dej, så kom o ta mej !

tjosan!

sitter just nu i skolan. igentligen har jag fysik, men Bo (lärare) sa att eftersom att det är snart lov o allt så kan vi få sitta vid datorn. ohgud, sommarlov snart, kan ni fatta? ne det kan iallafall inte jag, inte när jag kollar ut o alla går med jackor!  jag längtar till sovmorgonen imorgon! den är jag värd, helt klart. då ska jag slappa o inte stressa (som jag är världsbäst på annars). nu ska jag in på nästa lektion!


vi hörs, kram emma

ps,. ni kanske undrar vrf jag har en skit bild där nere, men ni förstår att fredrik (i min klass) sitter o tjatar, och man måste ju va snäll eller hur?
varsegod lillkillen;)



Kommentarer
Postat av: karlsson-.-

Fredde är faankörd. Han håller på fel lag ju

det är IFK Göteborg som är bäst dom leder ju till och med:p

2009-06-04 @ 17:58:03
Postat av: fredde

bra emma det är ogge som har fel

2009-06-05 @ 13:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0