6 juni / nationaldag o sverige match

sverige-danmark. MATCHEN ÄR IGÅNG! spänningen är oliiiiidlig.


ja herregud, vilken dag! började med att jag vaknade vid 9 tiden, märkte att solen lyste och fick lite mer energi. man blir ju inte glad av regn precis. åkte till olivia strax efter o där var det högt tempo! bytte om till sverige tröjor och sjöng hejaramsor. och bara några minuter efter så står vi med flagga o sjunger nationalsången. hur ska man göra när det är både match o nationaldag? svårt det där. imorgon ska jag upp vid halv 8 o sen stå vid folkets hus kl halv 9. hur ska jag orka? ja jag vet inte iallafall. hoppas bara solen lyser o jag får lite energi ( jag får det av solen , hah). sen ska vi dela ut midaljer på minivättern. sisådär om jag får säga det själv, men gör inte mej ngt. sen ska vi baka med jessica på kvällen;)
ska gå nu, ta gärna en titt på bilderna, de är klickbara.


vi hörs, kram emma






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0