what if you were not, who should I love?



fyndet idag: linne (märke zoul) 199 kr på MQ, t-shirt 149 kr på H&M, solglasögon 50 kr på gina tricot.


om exakt en vecka så jag har sommarlov! hur gött är inte det?


sitter här, nyduschat och fräsch. jag älskar att känna lukten av nytvättat hår och känslan att vara nytvättad. haha det kanske lät lite kul, men sant om det är sagt. just nu är jag både lite orolig o glad. en konstig kombination om jag får säga det själv. orolig är jag för att jag vill inte ha regn på skolavslutningen! just nu så pendlar dej rejält med vädret, först på morgonen så är det 17 grader och varmt, så då är det klart man klär sej i shorts o en t-shirt. sen kommer man till skolan och så tar det bara några timmar så öser regnet ner. så vill jag inte ha det på skolavslutningen, då blir jag sur, rikigt sur.
glad är jag för att det är bara 2 riktiga skoldagar kvar! tjoho! plus att den lärare jag hatar mest av alla kanske måste sluta undervisa i svenska nästa hösttermin, ännu bättre!
nu var jag hård jag vet, men jag har verkligen ngt emot henne.


vi hörs, kram emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0